לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  שום-דבר

בן: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2014

כל הלמה שיש לי לשאול


למה אני חייב לרצות את כולם

למה צריך שיהיה לי אכפת

למה צריך שאהיה אנושי 

למה צריך שאדאג

למה צריך שאוהב

למה צריך שאשנא

למה צריך שתהיה לי תהיה

למה צריך שהם ישימו לב

למה צריך להיראות

למה צריך לנשום

למה צריך לאכול

למה צריך לסבול

למה צריך לשאול

למה צריך להסביר עוד ועוד

למה כולם דוחפים את האף למקומות בהם הם לא רצויים

למה אנשים לא מבינים סימנים

למה הם פוגעים

למה הם דורכים

למה הם סוטרים

למה הם מכים

למה הם זורקים מילים לאוויר

אולי די?

מספיק.

אני רוצה שקט מוחלט

חושך מוחלט

בלי להרגיש

בלי לנשום 

בלי להיות תלוי באף אחד

בשום דבר

בשום כלום

אני רוצה להיות רחוק מכאן

קחו אותי למקום אחר

מקום שבו לא ארגיש דבר

מקום שבו לא ארגיש את הכאב בוער בעצמות שלי

ואת הריאות עולות באש

את הגרון שורף

את הגוף מתכווץ

עוד מילה לאוסף האשליות

"כן"

"לא"

"אני מבטיח"

"אני לא משקר"

"אני בסדר"

 

אני רוצה לעצום את העיניים 

לילה אחד

בלי לדאוג שהשמש תזרח מחוץ לחלון

בלי לדאוג שאקום למציאות שתשבור אותי מחדש

שתבחן אותי 

ואלפי עיניים ינעצו בי מבטים

וכולם יקוו שאצליח להחזיק מעמד

בלי שאתפרק 

בלי שיכאב עוד

רק לחלום בלי סוף

לא לחשוב על המחר

לחשוב על ההווה 

על האשליות שבהן אני שקוע

רק לאהוב את מה שאני הוזה 

בלי שיפרצו דרך החומות האלה 

ובכח ינסו להשיב אותי למציאות

המציאות לא שווה שפיות

המציאות מוציאה ממני חיה רעה

לפעמים אין ברירה

אני צריך לקחת נשימה עמוקה

אבל זה כבר נמאס

אני מוותר

 

וממתי לא אכפת לי 

שהבלוג שלי יראה יפה

שימשוך קוראים

 

ממתי השתניתי כל כך

 

ממתי התחלתי לפרוק

בלי לתת דין וחשבון

 

ומתי אני אפסיק לבכות

נכתב על ידי שום-דבר , 26/7/2014 23:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשום-דבר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שום-דבר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)